1. kontrolní měření výsledků

5. února 2018 v 14:59 | Háňa |  výsledky
Nastal moment pravdy. Bohužel zadaný cíl zhubnout 3 kila tuků a kilo a půl svalů se mi nepodařilo.



Tak si to shrňme. Za měsíc, kdy jsem byla v dietě, neposilovala s váhami jen dlouhé kardio o střední intenzitě, zkrátka nic z čeho mají růst svaly, jsem přibrala 600g svalů. Bože proč mi musí tak příšerně snadno růst svaly?!😣

Bohužel kardio jsem poslední dobou flákala, a tak si úkol přenáším do dalších 4 týdnů. Ovšem má to háček. Dle poradkyně jsem na ideálu, takže mi doporučila setrvávat v dietě, i nadále cvičit kardio jako doposud, ale už se tolik nefixovat na hubnutí, protože mám vlastně ideální poměr🤨. Tělo prý tuky odbourá, jestli je odbourat chce. Hm, to jsem fakt chtěla slyšet 🙄. Co se týče svalů, nedoporučuje mi je hubnout, jelikož je pak velká šance, že když bych povolila od trvdého režimu (který drží svaly v ústupu), přibrala bych hodně moc tuků. Ale když se nad tím zamyslím, tak když mám 1800-2000kcal v dietě a jsem spokojená, měla bych být spokojená i s méně svaly, přece se nezačnu jen tak cpát jen proto, že jsem na cílové váze žejo😉.

Jinak jsem se s ní bavila o mých strastech s váhou, kdy to nechtělo jít pod 68kg, tak jsem se přejedla a doufala že to klesne, ale stal se opak. Váha vylezla a drží se nahoře (ale zase o víkendu přijede teta z červeného kostelce no). Jít v mém případě pod 1800kcal byla chyba, pod 1800kcal v dietě jít nemám, jinak si stresuji tělo a rozhodím metabolismus z rytmu. Takže mi řekla, že přežer ano, ale příští dny jsem měla zase jíst 1800-2000kcal. Věděla jsem to, ale zase dovolila tomu hlásku v hlavě aby mě nahlodal a já snížila příjem. Naštěstí mi to tělo ale dalo najevo.

Srovnání - nahoře výsledky z 4.1.2018, pod tím z 5.1.2018

Cíle tedy měním od stanoviska v Lednu. Úkol k splnění do 5.3.2018: zhubnout další tři kila tuků, i nadále se udržovat v aktivním módu (i když nejdu cvičit, tak jsem aktivní jinak, hodně chůze, tancování, uklízení aj.), snažit se dodržovat ranní kardio alespoň hodinku a vytvořit si z toho každodenní zvyk, který mi příjemně nastartuje den. 3x týdně pak posilování středu těla (očividně jsem nabrala svaly na zádech což je na jednu stranu dobře) a celého těla s ballet beautiful, 3x týdně intenzovní strečink. A uvidíme jak to půjde. Budu poslouchat rady a nechám tomu volnější průběh. Svaly vyřeším až budu mít tuky tam kde chci mít (12-13%) půstem. Ono to tak i srtejně vychází, protože půst se drží na jaře žejo. Ozdrava těla i ducha aby jsme si užili krásné jaro a zbytek roku ve zdraví 😍.
 


Aktuální články

Reklama