Jídelníček

17.1.2018

Včera v 21:43 | Háňa
Snídaně:
kysané zelí, 3 míchaná vajíčka, ovesná kaše s banánem, grepový juice (fresh žejo)
Svačina:
26g DM brownies proteinovky
Oběd:
špagety aglio olio (rajče, česnek, ol.olej, parmazán), Rio Mare tuňák ve vl.šť. (80g balení)
Večeře:
kysané zelí, červená paprika, půlka okurky,špagety aglio olio, 10g para ořechů

Celkem 1852kcal | 96g bílkovin | 223g sacharidů | 60g tuků | 30g vlákniny | 3l vody

Pohyb:
chůze do kopce (kardio na lačno) 90 min
procházka** 2 hod
úklid 1 hod

Celkem 1681 kcal

** aka lítání po městě kdy kroutím zadkem a zatahuju břicho Nevinný

16.1.2018

Včera v 0:10 | Háňa
Snídaně:
micelární protein před kardiem, pak kysané zelí, tvaroh s vařenými jablky se skořicí
Oběd:
špenátové risotto, granátové jablko, dva para ořechy
Večeře:
kysané zelí, špenátové risotto, granátové jablko, dva para ořechy, 20g Dm brownies proteinovky, 10g slunečnicových semínek, popcorn později k filmu

Celkem: 1788kcal | 92g bílkovin | 220g sacharidů | 57g tuků | 27g vlákniny | 3l vody

Pohyb:
chůze do schodů (kardio na lačno) 83min
procházka 60min

Celkem 1199kcal

15.1.2018

Pondělí v 23:48 | Háňa
Snídaně:
kysané zelí, 3 míchaná vajíčka, granátové jablko
Oběd:
rajčatová polévka, grilovaný losos se zeleninou
Večeře:
kysané zelí,polévka z červené řepy, Phad Thai s kuřecím a tofu, hruška

Celkem: 1840kcal | 93g bílkovin | 209g sacharidů | 69g tuků | 37g vlákniny | 3l vody (z toho 1 zel. čaj)

Pohyb:
chůze do schodů (kardio na lačno) 60min
procházka 60min

Celkem 879kcal

14.1.2018

Pondělí v 23:36 | Háňa
Snídaně:
kysané zelí, 4 míchaná vejce a k tomu rajče, banán, kiwi
Večeře:
kuřecí Pho (polévka), Phad Thai s kuřecím a tofu, mango sticky rice (víceméně mléčná rýže z kokosového mléka s mangem)

Celkem: 1631kcal | 97g bílkovin | 208g sacharidů | 44g tuků | 17g vlákniny | 2,5l vody

Pohyb:
chůze do kopce (kardio na lačno) 60 min
procházka 60 min

Celkem: 810kcal

13.1.2018

Pondělí v 23:25 | Háňa
Snídaně:
knackebrot se šunkou, ovesná kaše s banánem, physialis, hruška
Oběd:
špenátové risotto, granátové jablko
Večeře:
kysané zelí, polévka z červené řepy, špenátové risotto, DM brownies proteinovka, para ořechy (15g)

Celkem: 1771kcal | 72g bílkovin | 254g sacharidů | 49g tuků | 39g vlákniny | 3l vody 0,5l CC zero bez kofeinu

Pohyb:
úklid 90min
svižná procházka 60min

Celkem 530kcal

12.1.2017

Neděle v 1:20 | Háňa
Snídaně:
knackebrot se šunkou, ovesná kaše s banánem, 20g mandlí, ananas
Oběd:
polévka z řepy, špenátové risotto, dm brownies proteinovka
Večeře:
zeleninové jarní závitky, pražma královská pečená v soli s grilovanou zeleninou, ganache z hořké čokolády s čerstvými pomeranči a bla bla bla (viz foto), bílé víno polosladké (3dcl)

Celkem: 2017kcal | 105g bílkovin | 219g sacharidů | 65g tuků | 28g vlákniny | 3l vody

11.1.2018

Pátek v 15:48 | Háňa
Snídaně:
kysané zelí, ovesné vločky s banánem, mandle (10g), mango
Svačina
2 míchaná vejce, 2x knackebrot se šunkou
Oběd:
polévka z červené řepy, kuřecí kari s mangem, kiwi
Večeře:
celozrnné pečivo s oli. olejem, deci růžového vína, jarní thajské závitky, pečerná treska s hráškovým pyré

Celkem 2175kcal | 136g bílkovin | 259g sacharidů | 55g tuků | 36g vlákniny | 3l vody

10.1.2017

11. ledna 2018 v 15:48 | Háňa
Snídaně:
ovesná kaše s banánem, kysané zelí, ananas
Svačina:
smoothie (15g goji, 50g borůvek, 20g mandlí, kousek avokáda, grep), DM brownies proteinovka
Oběd:
kysané zelí, řepová polévka, kuřecí kari s mangem, mango (ovoce si dávám jako dezert)
Večeře:
řepová polévka

Celkem: 1858kcal | 91g bílkovin | 263g sacharidů | 47g tuků | 41g vlákniny

Výdej:
chůze do kopce (kardio) 1 hod
chůze do schodů (kardio) 1 hod
chůze venčení 1 hod

Celkem 1444kcal

9.1.2018

9. ledna 2018 v 23:11 | Háňa
Snídaně:
celozrnná ovesná kaše s banánem a chia, 20g mandlí
Svačina:
rajče, míchaná vejce (2ks)
Oběd:
zelňačka, DM brownies proteinovka
Večeře:
kysané zelí, míchaná vejce (2ks), salátová okurky, 20g slunečnicových semínek
Druhá večeře:
banán, micelární protein Extrifit čoko

Celkem: 1522 kcal | 105 g bílkovin | 130 g sacharidů | 61 g tuků | 23 g vlákniny | 3 l vody (a čaje)

Aktivity:
80 min kardio (cross trenažer vysoká zátěž)
úklid 45 min
1 hod procházka
30 min posilování

Celkem 1466kcal

8.1.2018

8. ledna 2018 v 22:50 | Háňa
Snídaně:
míchaná vejce (2), kysané zelí, celozrrná ovesná kaše s banánem a chia, 20g mandlí
Svačina:
smoothie (15g goji, 50g borůvek, 75g avokáda, 1 grep)
Oběd:
zelňačka (hezky poctivá s uzeným a s klobásou od drahouše), citronové risotto s tuňákem, granátové jablko
Večeře:
citronové risotto s tuňákem, kysané zelí, para ořechy (20g)

Celkem: 2002 kcal | 97 g bílkovin | 223 g sacharidů | 75 g tuků | 35 g vlákniny | 3l vody
 
 

Reklama